Outsourcing IT
I wszystko działa!

System monitoringu oraz Service Desk Aurora

7 października 2016

ITPunkt oferuje swoim Klientom zaawansowane rozwiązanie monitoringu sieci oraz wsparcia technicznego pod nazwą Aurora.

Autorski system, który w dalszym ciągu jest rozwijany w oparciu o procesy ITIL oraz najlepsze praktyki ITSM, zapewnia utrzymanie kluczowych dla firmy usług w trybie HA. Zaletą systemu monitoringu jest indywidualne podejście do Klienta. 

Rozwiązanie Aurora zostało podzielone na trzy pakiety, dzięki którym jeszcze lepiej można dostosować działania do wymagań i potrzeb Klienta.

  1. Aurora ServiceDesk - pakiet usług dedykowanych dla środowiska stacji roboczych Klienta, zawierający wsparcie zdalne oraz on-site.
  2. Aurora Infrastructure - pakiet obejmujący system monitoringu i wsparcie techniczne inżynierów ITPunkt. Pakiet ten może być dodatkiem do dostarczanego przez ITPunkt rozwiązania, składającego się z serwerów, macierzy, przełączników, platformy wirtualizacji, itp. lub stanowić osobne rozwiązanie dla Klientów, którzy chcą zwiększyć bezpieczeństwo swojego środowiska.
  3. Aurora FaaS (Firewall as a Service) - usługa wdrożenia i utrzymania w środowisku Klienta systemu Firewall/IPS/IDS wraz z serwisem WWW Proxy. Usługa znacząco podnosi bezpieczeństwo i możliwość kontroli ruchu użytkowników sieci Internet. Usługa oferowana jest na zasadzie abonamentu miesięcznego. W celu jej uruchomienia, Klient wyodrębnia zasoby pod maszynę wirtualną (Vmware, Hyper-V, itp.) lub fizyczną z własnych zasobów sprzętowych.

Zapraszamy do kontaktu z naszym działem handlowym, w celu prezentacji systemu Aurora na żywo.

Aurora Infrastructure Aurora Servicedesk Aurora FassSystem monitoringu oraz Service Desku Aurora

System monitoringu oraz Service Desku Aurora


Nasza firma to autoryzowany partner DELL (Partner Direct Premier) i dzięki temu możemy zaoferować wiele produktów tej firmy (m.in. serwery, pamięć masowa, urządzenia sieciowe, laptopy i komputery). Zapraszamy do kontaktu z naszym działem handlowym w sprawie konsultacji i implementacji nowego oprogramowania.

Autor: Jakub Trojanowski

Zobacz pozostałe posty