Account Manager

Miejsce pracy: Kraków Region: Małopolskie
W kontaktach z klientami czujesz się jak ryba w wodzie? Dołącz do krakowskiego zespołu ITPunkt jako Account Manager!
  • Opis stanowiska
    • Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych
    • Współpraca z zespołem inżynierów oraz zewnętrznymi partnerami
    • Dopasowywanie proponowanych rozwiązań IT do potrzeb klienta
    • Koordynowanie procesów sprzedaży
    • Prowadzenie negocjacji handlowych
    • Obsługa przed- i posprzedażowa Klientów
Co jest potrzebne na tym stanowisku?
  • Wymagania
    • Znajomość technik i strategii sprzedaży oraz negocjacji
    • Samodzielność w działaniu, umiejętność organizacji pracy własnej
    • Zaangażowanie w wykonywane działania
    • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
    • Umiejętność pozyskiwania nowych klientów i utrzymania relacji
    • Chęć ciągłego podnoszenia własnych umiejętności
    • Zainteresowanie branżą IT i nowościami technologicznymi
Ok, a co w zamian?
  • Oferujemy
    • Praca na pełen etat
    • Po okresie próbnym - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
    • Stałe wynagrodzenie i system premiowy
    • Możliwość udziału w branżowych szkoleniach
    • Fajną, wspierającą atmosferę w pracy
To jak - widzimy się na rozmowie? Więcej na temat pracy u nas znajdziesz w zakładce Benefity i Jak rekrutujemy.
Osoby zainteresowane prosimy o załączenie CV oraz listu motywacyjnego.
Aplikuj

CV powinno zawierać następujące dane: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

Jeśli chcesz w swoim CV zawrzeć informacje dodatkowe, prosimy o umieszczenie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji przez ITPunkt Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach 40-322, ul. Wandy 18A".