Account Manager
Miejsce pracy: Wrocław
Region: Dolnośląskie
W kontaktach z klientami czujesz się jak ryba w wodzie? Dołącz do wrocławskiego zespołu ITPunkt jako Account Manager!
- Opis stanowiska
- Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych
- Współpraca z zespołem inżynierów oraz zewnętrznymi partnerami
- Dopasowywanie proponowanych rozwiązań IT do potrzeb klienta
- Koordynowanie procesów sprzedaży
- Prowadzenie negocjacji handlowych
- Obsługa przed- i posprzedażowa Klientów
Co jest potrzebne na tym stanowisku?
- Wymagania
- Znajomość technik i strategii sprzedaży oraz negocjacji
- Samodzielność w działaniu, umiejętność organizacji pracy własnej
- Zaangażowanie w wykonywane działania
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność pozyskiwania nowych klientów i utrzymania relacji
- Chęć ciągłego podnoszenia własnych umiejętności
- Zainteresowanie branżą IT i nowościami technologicznymi
Ok, a co w zamian?
- Oferujemy
- Praca na pełen etat
- Po okresie próbnym - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Stałe wynagrodzenie i system premiowy
- Możliwość udziału w branżowych szkoleniach
- Fajną, wspierającą atmosferę w pracy
To jak - widzimy się na rozmowie? Więcej na temat pracy u nas znajdziesz w zakładce Benefity i Jak rekrutujemy.
Osoby zainteresowane prosimy o załączenie CV oraz listu motywacyjnego.
CV powinno zawierać następujące dane: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
Jeśli chcesz w swoim CV zawrzeć informacje dodatkowe, prosimy o umieszczenie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji przez ITPunkt Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach 40-322, ul. Wandy 18A".