Aurora Endpoint Management

Centralizacja zarządzania urządzeniami końcowymi. Aby wszystko działało bez zarzutu.

Aurora Endpoint Management umożliwia centralne zarządzanie urządzeniami końcowymi. Na bieżąco śledzi, analizuje i reaguje na wszelkie niepożądane zdarzenia oraz zagrożenia. W sposób zautomatyzowany nadzoruje standardy firmy w zakresie bezpieczeństwa oraz efektywności wykorzystania zasobów IT. Właściwie zadbane, serwisowane i zabezpieczone stanowiska pracy użytkowników, to ważny punkt dla całego środowiska IT.

Czy wiesz, na jakie scenariusze narażona jest Twoja firma bez realnej kontroli nad urządzeniami końcowymi?

Niewłaściwe zarządzanie obszarem użytkownika to potencjalne źródło podatności na ataki cyberprzestępców. Bardzo często, pomimo wysokiego poziomu bezpieczeństwa rdzenia środowiska IT, włamania mają miejsce właśnie na urządzenia końcowe, z których przestępcy dostają się do pożądanych danych firmy. To bardzo wysokie i realne ryzyko musi być w maksymalnym stopniu ograniczane.

Bez efektywnego zarządzania użytkownikami i ich środowiskiem, tracimy realną kontrolę kosztów oraz nie możemy ich optymalizować. Inwentura sprzętu, licencji i peryferiów to podstawa dla planowania wydatków na zakupy.

Brak zarządzania licencjami i ich wykorzystaniem, może spowodować konsekwencje prawne, które mogą wynikać z naruszania licencji jakiej udzielają użytkownikom producenci rozwiązań.

Biznesowe korzyści

Co zyskujesz dla swojej firmy?

Centralne zarządzanie

Wzrost poziomu bezpieczeństwa mający wpływ na stabilność biznesową i wzrost zaufania do organizacji na rynku, dzięki centralnemu zarządzaniu środowiskiem użytkownika.

Cyberbezpieczeństwo

Wykrywanie i blokowanie zaawansowanych zagrożeń, np. ransomware, malware, w czasie rzeczywistym. Natychmiastowe izolowanie zainfekowanych urządzeń, co zapobiega rozprzestrzenianiu się zagrożeń.

Szybka implementacja systemu

Niezależnie od wybranego modelu (on-premise lub chmura) wdrożenie rozwiązania jest szybkie i nie zakłóca działania firmy. Cechuje się wysoką elastycznością i dużymi możliwościami rozbudowy.

Optymalizacja kosztów

Wzrost efektywności użytkowników, który przekłada się na wyniki finansowe firmy oraz bardziej efektywne planowanie wydatków na zakupy sprzętu i licencji dzięki dobremu zarządzaniu cyklem życia produktu w IT.

Zredukuj ryzyko cyberataków – zarządzaj urządzeniami końcowymi z pełną kontrolą

Poznaj rozwiązanie Aurora Endpoint Management

Jakie korzyści daje nasza usługa?
  • Centralizacja zarządzania urządzeniami końcowymi
  • Utrzymywanie zgodności ze standardami organizacji (Compliance Management)
  • Wykrywanie i usuwanie podatności
  • Inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania
  • Nadzór nad cyklem życia sprzętu
  • Zgodność z wymaganiami Dyrektywy NIS2
  • Możliwość grupowej dystrybucji oprogramowania
  • Zarządzanie aktualizacjami i wersjami oprogramowania
  • Zapewnienie dostępu do systemu rejestracji zdarzeń serwisowych w celu ich dokumentowania oraz wglądu do śledzenia postępów przy usuwaniu awarii i nieprawidłowości działania

Zredukuj ryzyko cyberataków – zarządzaj urządzeniami końcowymi z pełną kontrolą

Image

Poznaj rozwiązanie Aurora Endpoint Management

Jakie korzyści daje nasza usługa?
  • Centralizacja zarządzania urządzeniami końcowymi
  • Utrzymywanie zgodności ze standardami organizacji (Compliance Management)
  • Wykrywanie i usuwanie podatności
  • Inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania
  • Nadzór nad cyklem życia sprzętu
  • Zgodność z wymaganiami Dyrektywy NIS2
  • Możliwość grupowej dystrybucji oprogramowania
  • Zarządzanie aktualizacjami i wersjami oprogramowania
  • Zapewnienie dostępu do systemu rejestracji zdarzeń serwisowych w celu ich dokumentowania oraz wglądu do śledzenia postępów przy usuwaniu awarii i nieprawidłowości działania

Pierwsze 4 kroki do uruchomienia usługi

1
Analiza środowiska IT firmy
Omówienie budowy środowiska IT oraz określenie skali i złożoności środowiska użytkowników.
2
Określenie roli IT w kontekście biznesu klienta
Kolejnym krokiem jest określenie sposobu w jaki użytkownicy korzystają z wdrożonych w firmie rozwiązań.
3
Ustalenie modelu współpracy
Dobieramy właściwe rozwiązanie w zależności od specyfiki wymagań klienta i po wdrożeniu rozpoczynamy proces ich implementacji w systemach końcowych.
4
Rozpoczęcie współpracy
Rozpoczynamy bieżącą obsługę, która poza jakością, gwarantuje wysokie poziomy SLA, co przekłada się na zadowolenie użytkowników.

Jak Aurora Endpoint Management wspiera spełnienie kluczowych wymogów NIS2?

Usługa Aurora Endpoint Management to przede wszystkim znaczące zwiększenie bezpieczeństwa urządzeń końcowych, co pośrednio wpływa na wyższy poziom ochrony serwerów, urządzeń sieciowych i pamięci masowych, minimalizując ryzyko cyberataków oraz wycieku danych. Ciągłość działania i ograniczanie ryzyk związanych z błędami ludzkimi stanowią kluczowy element strategii w kontekście wymagań NIS2. Istotną częścią usługi jest możliwość detekcji naruszeń bezpieczeństwa oraz ich udokumentowania, co ma kluczowe znaczenie z perspektywy dyrektywy NIS2, wymagającej m.in. identyfikacji źródła potencjalnego włamania lub wycieku danych.

Wypełnij ankietę i sprawdź, czy Dyrektywa NIS2 dotyczy Twojej firmy!

Sprawdź wynik i odbierz przewodnik po NIS2.

Dyrektywa NIS2 może dotyczyć Twojej organizacji. Wypełnij formularz i otrzymaj wynik ankiety oraz praktyczny e-book z checklistą i instrukcją, jak krok po kroku przygotować się do nowych wymagań.

Musisz podać poprawny adres email.
Musisz wyrazić zgodę na przetwarzanie twoich danych.
* Pola wymagane

Interesuje Cię ta usługa?

Porozmawiajmy.

Newsletter:

Artykuły eksperckie

Image
Artykuły eksperckie
3 pytania do eksperta Mateusza Derleckiego na temat kopii zapasowych z okazji Światowego Dnia Backupu!

31 marca obchodzimy w branży Światowy Dzień Backupu. Z tej okazji warto przypomnieć podstawowe informacje o tworzeniu kopii zapasowych w biznesie. Swoją wiedzą na temat backupu w pigułce podzielił się ekspert ITPunkt – inżynier IT Mateusz Derlecki.

aurora baas
backup
kopie zapasowe
światowy dzień backupu
31 marca 2023
Image
Artykuły eksperckie
Ekspert Mateusz Klimczok opowiada o rozwiązaniu Aurora BaaS, czyli Backup as a Service

Tworzenie kopii zapasowych powinno być cyklicznym nawykiem każdej firmy – bez względu na wielkość zasobów środowiska informatycznego. W tym celu proponuję rozwiązanie dostępne w ITPunkt – usługę Aurora BaaS, która dba o bezpieczne przechowywanie danych.

aurora baas
baas
backup
backup as a service
kopia zapasowa
14 sierpnia 2023
Image
Artykuły eksperckie
Ekspert Jakub Wypych recenzuje baramundi Management Suite, czyli narzędzie do zarządzania urządzeniami końcowymi

Automatyzacja środowisk IT w obecnych czasach to standardowa procedura, jeśli dana organizacja chce iść z duchem czasu, a co za tym idzie – zwiększyć jej potencjał przekładający się rzecz jasna na wyniki sprzedażowe. Takie rozwiązanie pozwala również zoptymalizować pracę działu IT – skupić się na ważnych czynnościach, a te bardziej rutynowe „oddać” technologii.

artykuł eksperta
baramundi
baramundi management suite
itpunkt
jakub wypych
21 lipca 2023