Aurora Service Desk
I linia wsparcia dla użytkowników. Twój spokój, nasza odpowiedzialność.
Aurora Service Desk to kompleksowa usługa wsparcia użytkowników, która zwiększa ich efektywność i zapewnia ciągłość pracy. Instalujemy, konfigurujemy i na bieżąco wspomagamy obsługę systemów operacyjnych, pakietów biurowych, aplikacji oraz urządzeń peryferyjnych. Jesteśmy głównym punktem kontaktu w przypadku trudności technicznych. Przy bardziej złożonych problemach współpracujemy z II i III linią wsparcia IT.
Biznesowe korzyści
Co zyskujesz dla swojej firmy?
Szybkie wsparcie IT pozwala pracownikom skupić się na swoich zadaniach, zamiast tracić czas na problemy techniczne.
Profesjonalna konfiguracja systemów, sieci Wi-Fi, poczty i dostępu do zasobów firmowych zapewnia stabilne i niezawodne środowisko pracy.
Dostęp do sprawnej obsługi IT eliminuje frustrację, zwiększa komfort pracy i pomaga zatrzymać wykwalifikowanych specjalistów.
Dokumentacja zgłoszeń, monitoring sprzętu i licencji oraz sprawna obsługa awarii gwarantują uporządkowane i efektywne zarządzanie infrastrukturą IT oraz pełną kontrolę kosztów.
Pierwsze 4 kroki do uruchomienia usługi
Jak Aurora Service Desk wspiera spełnienie kluczowych wymogów NIS2?
Sprawnie działający Service Desk zwiększa ciągłość działania firmy, dzięki szybkiemu wykrywaniu i reagowaniu na nieprawidłowości. I linia wsparcia stanowi cenne źródło informacji o potencjalnych incydentach bezpieczeństwa, co pozwala na ich szybką identyfikację. Service Desk zapewnia również zgodność ze standardami organizacji, dbając o właściwą konfigurację sprzętu i oprogramowania, kontrolę dostępu do zasobów oraz reagowanie na nieprawidłowości.
Wypełnij ankietę i sprawdź, czy Dyrektywa NIS2 dotyczy Twojej firmy!
Sprawdź wynik i odbierz przewodnik po NIS2.
Dyrektywa NIS2 może dotyczyć Twojej organizacji. Wypełnij formularz i otrzymaj wynik ankiety oraz praktyczny e-book z checklistą i instrukcją, jak krok po kroku przygotować się do nowych wymagań.