Aurora Service Desk

I linia wsparcia dla użytkowników. Twój spokój, nasza odpowiedzialność.

Aurora Service Desk to kompleksowa usługa wsparcia użytkowników, która zwiększa ich efektywność i zapewnia ciągłość pracy. Instalujemy, konfigurujemy i na bieżąco wspomagamy obsługę systemów operacyjnych, pakietów biurowych, aplikacji oraz urządzeń peryferyjnych. Jesteśmy głównym punktem kontaktu w przypadku trudności technicznych. Przy bardziej złożonych problemach współpracujemy z II i III linią wsparcia IT.

Czy wiesz, na jakie scenariusze narażona jest Twoja firma bez efektywnej I linii wsparcia?

Brak efektywnie działającej I linii wsparcia to przede wszystkim znaczne wydłużenie czasu potrzebnego dla skutecznego rozwiązania problemu i generowanie niepotrzebnych kosztów.

Problemy ze sprawną realizacją zgłoszeń jakie napływają od użytkowników to poważne ryzyko zaburzenia ciągłości działania w firmie. Zwłaszcza jeżeli problem dotyczy osób lub systemów kluczowych z punktu widzenia biznesu.

Niezadowolenie użytkowników wynikające z przeciągających się spraw zgłoszonych do rozwiązania, to obniżenie efektywności pracy oraz niska oceną jakości pracy zespołów w IT w firmie.

Brak dobrze funkcjonującej I linii wsparcia powoduje, że wysoko wykwalifikowani pracownicy IT, będą musieli zajmować się zadaniami niewymagającymi ich wiedzy i doświadczenia. Z jednej strony są to wysokie koszty rozwiązania problemu, a z drugiej pojawia się ryzyko utraty pracowników, którzy oczekują ambitnych zadań i rozwoju zawodowego.

Biznesowe korzyści

Co zyskujesz dla swojej firmy?

Wyższa efektywność pracy i lepsze wyniki firmy

Szybkie wsparcie IT pozwala pracownikom skupić się na swoich zadaniach, zamiast tracić czas na problemy techniczne.

Sprawne zarządzanie infrastrukturą IT

Profesjonalna konfiguracja systemów, sieci Wi-Fi, poczty i dostępu do zasobów firmowych zapewnia stabilne i niezawodne środowisko pracy.

Większa satysfakcja pracowników

Dostęp do sprawnej obsługi IT eliminuje frustrację, zwiększa komfort pracy i pomaga zatrzymać wykwalifikowanych specjalistów.

Świadome planowanie wydatków w IT

Dokumentacja zgłoszeń, monitoring sprzętu i licencji oraz sprawna obsługa awarii gwarantują uporządkowane i efektywne zarządzanie infrastrukturą IT oraz pełną kontrolę kosztów.

Profesjonalne wsparcie IT – sprawna praca Twojego zespołu bez przestojów

Poznaj rozwiązanie Aurora Service Desk

Jakie korzyści daje nasza usługa?
  • Bieżące wsparcie użytkowników w obsłudze systemów operacyjnych, pakietów biurowych
    i aplikacji finansowo-księgowych
  • Zapewnienie dostępu do systemu rejestracji zgłoszeń w celu ich dokumentowania oraz wglądu do śledzenia postępów
  • Instalacja i konfiguracja oprogramowania księgowego i biurowego (Symfonia, Płatnik, Office itp.)
  • Obsługa systemów pocztowych
  • Instalacja i konfiguracja oprogramowania antywirusowego
  • Utrzymanie bazy zasobów sprzętowych oraz licencji oprogramowania
  • Konfiguracja Wi-Fi oraz zasobów sieciowych
  • Obsługa gwarancyjnych i pogwarancyjnych awarii sprzętowych
  • Wsparcie przy problemach z urządzeniami peryferyjnymi

Profesjonalne wsparcie IT – sprawna praca Twojego zespołu bez przestojów

Image

Poznaj rozwiązanie Aurora Service Desk

Jakie korzyści daje nasza usługa?
  • Bieżące wsparcie użytkowników w obsłudze systemów operacyjnych, pakietów biurowych
    i aplikacji finansowo-księgowych
  • Zapewnienie dostępu do systemu rejestracji zgłoszeń w celu ich dokumentowania oraz wglądu do śledzenia postępów
  • Instalacja i konfiguracja oprogramowania księgowego i biurowego (Symfonia, Płatnik, Office itp.)
  • Obsługa systemów pocztowych
  • Instalacja i konfiguracja oprogramowania antywirusowego
  • Utrzymanie bazy zasobów sprzętowych oraz licencji oprogramowania
  • Konfiguracja Wi-Fi oraz zasobów sieciowych
  • Obsługa gwarancyjnych i pogwarancyjnych awarii sprzętowych
  • Wsparcie przy problemach z urządzeniami peryferyjnymi

Pierwsze 4 kroki do uruchomienia usługi

1
Analiza potrzeb i konsultacje
Określamy liczbę użytkowników, zakres obsługiwanych systemów oraz kluczowe wymagania dotyczące wsparcia.
2
Definiowanie parametrów usługi
Ustalamy okna serwisowe, czasy reakcji na zgłoszenia oraz zasady współpracy między zespołami.
3
Przegląd danych i statystyk
Analizujemy zgłoszenia, ich liczbę, charakter oraz trendy, aby zoptymalizować proces wsparcia.
4
Ustalenie zasad komunikacji
Tworzymy przejrzyste procedury wymiany informacji między użytkownikami, zespołami wsparcia i partnerami zewnętrznymi.

Jak Aurora Service Desk wspiera spełnienie kluczowych wymogów NIS2?

 

Sprawnie działający Service Desk zwiększa ciągłość działania firmy, dzięki szybkiemu wykrywaniu i reagowaniu na nieprawidłowości. I linia wsparcia stanowi cenne źródło informacji o potencjalnych incydentach bezpieczeństwa, co pozwala na ich szybką identyfikację. Service Desk zapewnia również zgodność ze standardami organizacji, dbając o właściwą konfigurację sprzętu i oprogramowania, kontrolę dostępu do zasobów oraz reagowanie na nieprawidłowości.

Wypełnij ankietę i sprawdź, czy Dyrektywa NIS2 dotyczy Twojej firmy!

Sprawdź wynik i odbierz przewodnik po NIS2.

Dyrektywa NIS2 może dotyczyć Twojej organizacji. Wypełnij formularz i otrzymaj wynik ankiety oraz praktyczny e-book z checklistą i instrukcją, jak krok po kroku przygotować się do nowych wymagań.

Musisz podać poprawny adres email.
Musisz wyrazić zgodę na przetwarzanie twoich danych.
* Pola wymagane

Interesuje Cię ta usługa?

Porozmawiajmy!

Newsletter:

Artykuły eksperckie

Image
Artykuły eksperckie
Ekspert Mateusz Klimczok opowiada o rozwiązaniu Aurora BaaS, czyli Backup as a Service

Tworzenie kopii zapasowych powinno być cyklicznym nawykiem każdej firmy – bez względu na wielkość zasobów środowiska informatycznego. W tym celu proponuję rozwiązanie dostępne w ITPunkt – usługę Aurora BaaS, która dba o bezpieczne przechowywanie danych.

aurora baas
baas
backup
backup as a service
kopia zapasowa
14 sierpnia 2023
Image
Artykuły eksperckie
Ekspert Konrad Kurek opowiada o rozwiązaniu Aurora IaaS

Outsourcing IT w dzisiejszych czasach nie jest niczym zaskakującym. Wiele firm, bez względu na wielkość, stawia na wykorzystanie tego typu usług. Właśnie z myślą o takich przedsiębiorstwach powstała usługa Aurora IaaS. Czym jest i jakie przynosi korzyści? Zapraszam do lektury!

aurora iaas
iaas
infrastructure as a service
on-premises
28 lipca 2023
Image
Artykuły eksperckie
Ekspert Jakub Wypych recenzuje baramundi Management Suite, czyli narzędzie do zarządzania urządzeniami końcowymi

Automatyzacja środowisk IT w obecnych czasach to standardowa procedura, jeśli dana organizacja chce iść z duchem czasu, a co za tym idzie – zwiększyć jej potencjał przekładający się rzecz jasna na wyniki sprzedażowe. Takie rozwiązanie pozwala również zoptymalizować pracę działu IT – skupić się na ważnych czynnościach, a te bardziej rutynowe „oddać” technologii.

artykuł eksperta
baramundi
baramundi management suite
itpunkt
jakub wypych
21 lipca 2023